Målbar mental forretningsudvikling

Målbar mental forretning og organisationsudvikling, vurderes på hvordan den rette medarbejders mentalitet, tanker og handlinger er synlig i hele organisationen. Tilfredsheden hos kunderne vurderes ud fra at de taler godt om firmaet, anbefaler firmaet til andre kunder og betaler til tiden.

Den rette forretning og organisations mentalitet

At dele og have den samme tilgang/mindset til hvordan man som virksomhed og organisation leverer service overfor kunderne er vitalt.
At man som virksomhed sikrer ordentlige arbejdsforhold, regler, trivsel og arbejdsglæde over for medarbejderne er ligeledes vitalt.
Når man erkender ovenstående, er det tankevækkende at vide følgende:
der er sammenfald mellem medarbejdertilfredshed og kundetilfredshed

Lønsomhed

Når medarbejdere forstår præcis hvad de skal bidrage med for at sikre at virksomheden er attraktiv for kunderne , så er virksomheden på rette vej. Der bygges en stærk mentalitet op, hvor den enkelte vil få en dybere forståelse og indsigt i firmaets kerneydelser. Medarbejderne vil få et forankret mindset på at virksomheden er et godt sted at være og udvikle sig i, win win for alle.

Ydelser

Med et specielt designet forløb – Medarbejdermentalitet og målbar forretningsudvikling – tages der højde for det segment, virksomhedens kerneforretning opererer indenfor. Du vil opnå bedre resultater, qua at de ansvarlige for fagområderne får styrket de mentale kompetencer og således løftes deres faglighed indenfor deres ansvarsområder.

Forretningskoncept

  • Forretningside

  • Produktportefølje

  • Kundeportefølje

  • Markedsposition

Kunderelationer

  • Netværk

  • Salg og service

  • Kommunikation og PR

  • Branding

Virksomhedsdriften

  • Økonomi

  • Finansiering

  • Leverance og projektstyring

  • IT- systemer

  • Faciliteter

Organisationen

  • Ejer, ledelsen, bestyrelse

  • Medarbejder

  • Partnerskaber

  • Forretningsprocesser

  • Juridiske forhold